Snart klar

Nu är fördjupningsarbetet strax färdigt, ska bara godkännas av AnneLinn innan det skickas in ;) Så sen kan jag ta helg! :) Ska kolla böcker till nästa kurs, städa och träna idag. Promenera med grannen står också på schemat :)
Jag smygkollade på bidragen som ska uppträda i Melodifestivalen i morgon och Dannys låt verkar riktigt bra! Inte lika självklar som In the club men för de som tyckte att den var tjatig gillar man den här bättre. Scenshowen kommer också bli grymt häftig då alla har kläder som självlyser (?) på vissa ställen. Men Dannys kläder ser hemska ut! Fattar inte hur han kunde gå med på att ha de på sig, ser ut som en vit fulare version av en sjömanskostym :P
Annars verkar det vara en go blandning imorgon med veteraner som Charlotte Perelli, Christer Sjögren och Lotta Engberg som möter hårdrockare, hiphopare och någon slags operasångare?! Men jag tippar på att Danny och Dynatzty eller Christer och Lotta går vidare till finalen. Ska bli kul att se min snygging dansa och sjunga i Mellon igen! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaa, ska vi tro att Danny är ännu en Håkan-wannabe? Snyggare fast med fulare kläder? (Tänkte på sjömanskostym-liknelsen alltså :)) Jag gillade kläderna faktiskt, cool effekt till den ännu coolare dansen! Dock måste jag missat operasångaren? Var det Opa du syftade på där? :P

2012-02-27 @ 12:46:20
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, säkert! ;) Jo, kläderna passade ju bättre in när han stod på scen och ljuseffekterna var på :) Ja, dansen va så himla grym! :D Tänk om man kunde dansa som honom... (A) Haha, okej, det var visst inte opera, bra att du förstod mig ändå! ;) Vet inte vad den stilen heter... "Jag sjunger OOOoooooOOoooo" :P

2012-02-27 @ 20:46:57
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0