Tio

Nu har en veckas VFU snabbt tagit slut - tiden går fort när man har roligt! Men fördjupningsuppgiften har jag fortfarande inte börjat med (och inte orkat börja med i veckan efter tidiga och långa dagar på förskolan) så nästa veckas skrivvecka blir välbehövlig :P Frågan är var jag skriver bäst? Här i huset där jag kan bli servad med mat men samtidigt störd av alla andra i huset, eller i lägenheten där jag kan jobba ostört av människor men där matlagning samt massa andra kul aktiviteter drar mig ifrån pluggandet? Kanske får jag stänga in mig i en cell i bibblan för att få nåt gjort ;) Får suga lite till på den karamellen... Men lutar nog åt K-stad på söndag... Den som lever får se!
Nu ska jag slå mig ner i soffa och slöa framför ett Glee-avsnitt och sen ha fredagsmys med familjen :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag röstar på Karlstad! :D Så kan vi hänga någon dag! :)

2012-02-10 @ 22:03:30
URL: http://thebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0