Skakis

Tips till mig själv och andra; Måla inte naglarna efter ett jobbigt styrkepass, då blir det mer färg utanför nageln än vanligt.. ;-)
Matchen igår var kul att se men hade vart ännu roligare om Kristins lag hade vunnit! De förlorade med 7-2 men Kristin gjorde ett mål och en assist, så hon skötte sig bra förutom att hon blev utvisad, men det var nog de taskiga domarnas fel ;-) Efteråt satt vi och chillade på Donken, sen åkte jag hem och kikade på Snygg, sexig och singel innan jag somnade :-)
Nu ska jag bråka lite mer med min dator, den stänger av sig av ingen anledning titt som tätt :S Enligt ett forum som jag fick fram när jag googlade problemet är den troligtvis full med damm så får se om jag kan lämna in den i veckan. Måste ju skriva mitt arbete också, så vill ju inte bli av med den i en vecka eller så... Krångligt!
Ikväll blir det fest hos Becca och de ska bli jättekul! Ha en fortsatt trevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0