Plugga plugga

Igår kom jag upp hit med mamsen för hon (eller egentligen pappa, men det hade snöat på natten så han fick jobba istället) skulle lämna in pappas laser på lagning hos en på Herrhagen, Karlstad, passande nog ;) Vi handlade mat och mamma släppte av mig i min lya. Sen städade jag som aldrig förr, vilket var välbehövligt. Eftersom jag försov mig när jag åkte förra lördagen så såg stället ut som "hej kom och hjälp mig". Men nu är det andra bullar! Imorse fortsatte jag med att tvätta, byta dammsugarpåse, fixa till grupparbetet som vi egentligen är klara med, ringde polisen och sa att jag inte hade sett min sen i höstas spårlöst försvunna granne - Ja, jag gjorde allting för att slippa börja med mitt fördjupningsarbete! :P Men nu är jag äntligen igång. Skriver om utvecklingsstörning och har äntligen fått en bild av hur arbetet ska se ut. Men märker att jag behöver mer litteratur eller vetenskapliga rapporter för att få med allt jag vill. Får nog bli bibblan igen imorgon. Jag ska fortsätta skriva till halv sju ungefär, sen blir det träning och Familjen Annorlunda! :)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0