Ögongodis

Igår var jag jätteduktig på att plugga, eller hyfsat i alla fall ;-) Satt med AC på uni hela dagen, vilket var bra! Idag har det inte gått lika bra.. Malin ringde före tio och undrade om jag ville hälsa på hennes nyfödda lilla bebis! Och det gjorde jag såklart mycket hellre än att plugga! Jag förstår inte hur man kan va så liten som lilla Lykke, men när Malin berättade hennes längd och vikt, insåg jag att jag var ännu mindre när jag föddes :P Allt hade gått bra och hela familjen mådde bra vilket var underbart att höra och se! :) Fick hålla ögonen på henne fram till ett, sen skulle de på besök hos doktorn som tur var, annars hade jag säkert följt med dem hem ;) Var svårt att slita blicken från en sån liten sötnos! :D
Sen har jag vidgat mina vyer över trakten här med en promenad tillsammans med Sussie och sen åt jag samtidigt som jag kollade slutet på Breaking Dawn 1 hos AnneLinn (vi såg början av filmen häromdagen :P) Men nu ska jag försöka göra lite nytta, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sussie

vi gick runt 5 km, riktiga hurtbullar! :p

2012-02-16 @ 20:22:14
Postat av: Becca

Ååå, vad mysigt att träffa bebis! :)

2012-02-16 @ 20:29:42
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Ida

Så stort (litet?) var Mjölnartorpet alltså, en lagom promenad! :D



Ja, verkligen supermysigt!! :D

2012-02-16 @ 23:01:47
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0