Och vinnaren är...

Oj, vad tiden gick fort igår alltså! Hann med mycket men ändå inte! ;) Först skrev jag klart mitt arbete, gick promenad med AnneLinn, fixade lite hemma, åt hos AnneLinn (jag blir så bortskämd av henne alltså!) Så fick jag ett akut behov av att spela sällskapsspel, så bjöd hem Sussie, Becca & Malin på kvällen och de tackade som tur var ja! :P Kom på att jag hade bokat in mig på träning 15.30 gjorde jag också, så blev lite småstressigt där ett tag :P Men pulspasset var grymt kul, med en blandning av låtar från massa olika pass, puls, bodycombat, zumba, övningar med gummiband och fjortisdans a la Las ketchup song-låten och koreografin! Underbart!! Svettig och mysig vandrade jag direkt ifrån träningslokalen till Ica med Sussie, så fixade vi käk till kvällen och Sussie fyllde sin fina kärra :D
Kl. 18 var jag i lägenheten, slängde mig in i duschen, klädde på mig och drog ett varv med både dammsugaren och moppen! Jag hann till och med vika ihop allt tvätt som hängde på torkställningen innan Becca och Malin anlände strax efter halv! Är så imponerad av mig själv! ;)
Sussie kom med jästen och vi bakade pizza och meatza (LCHF-variant av pizza med köttfärsblandning som botten) Sen spelade vi spel hela kvällen lång! Jag tror jag vann hela tiden, var med i vinnande lagen både i Med andra ord och i BezzerWizzer! :D
Tack tjejer för en grymt bra kväll! :D <3
Dagen har bestått av morgonpromenad och en dag på stan med AnneLinn & Jenny, fick med mig en underbar klänning hem också! Om man snurrar med den som svänger kjolen jättefint, så nu längtar jag efter att gå ut och dansa i den! :D
Snart kommer Lina så ska vi ha Melodifestivalmys och jag ska dregla över Danny! :D Går han inte vidare börjar jag gråta! Så rösta! ;D
Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0