Maskerad

Nu sitter jag här för att jag inte vill ta tag i varken plugg eller packning. Istället spelar jag spindelharpan, diskar, kollar dåliga komediserier och så vidare ;) Dagen som började så himla effektivt med en timmas promenad med grannen i den bitande kylan. Men efter det så har det inte hänt så värst mycket :P Får ändra på det!
Om ett tag ska jag iväg och träna styrka och sen ikväll blir det fest! :) Det är Nystartsfest för att fira in vårterminen och temat är Vem där? Skulle va kul att klä ut sig lite men blir nog bara ett på solbrillor eller nåt. Har inget annat jag kan komma på att maskera mig med :P Men kanske en handduk över huvet som en burka eller? Om jag sätter håret under en sjalett kanske folk har svårt att se vem jag är... Äh, jag får fortsätta fundera alternativt komma som mig själv och hoppas på att ingen känner igen mig ;)
Ha en go helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0