Cykelslalom

Jag ska berätta om en skräckupplevelse jag var med om i lördags. Jag skulle till Lina och hade sett fel i tidtabellen så fick skynda mig och ta cykeln till en annan busshållplats. Småstressad och i mörkret gick turen fort både uppför och nerför. Det värsta var backen på bilden som såg brant ut men jag bromsade allt jag kunde, men allt grus gjorde att jag i stället sladdade. Slalom med cykel är inte att rekommendera kan jag säga! Trodde jag skulle välta eller trilla över styret flera gånger, sjukt läskigt! Men jag klarade att hålla balansen och undvika att köra in i staketet... Men jag lär tänka på att inte cykla i branta backar innan man har sopat bort gruset!!! Gör det ni också! När jag hämtade cykeln dagen efter gick jag i både upp- och nerförsbackarna! :P
Antar att något eller alla spåren är efter mig i skräckbacken :P

Kommentarer
Postat av: Becca

Läskigt! Vilken tur att du inte ramlade! :)

2012-02-28 @ 19:33:05
URL: http://thebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0