Vinter-firarhelg!

Sådär. Min firarhelg var jättebra! Det började med fest på torsdag med Karlstadvänner. Paket, skratt, lekar, Tequila och massa dans på Tempel :D På fredagen åkte jag och Carro till Västergötland, utan tvekaietn var vi segast på bussen ;) På kvällen var det återseende med 7 vänner från gymnasiet som kom på trevlig middag med vin och massa prat och skratt! :D Det blev en väldigt tidig kväll, vilket var riktigt skönt faktiskt :P Märks att man börjar bli till åren, haha! 
 
Födelsedagen startade med frukost framför julkalendern, sen sång och paket av familjen :) Dagen till ära hade marken blivit täckt av pudersnö och flingorna dalade ner, en perfekt present från vädergudarna, jag tycker det är väldigt mysigt med snö! :D Jag och mamma var på vinterpromenad med hundarna och sen var kusinen hos mig och vi var ute och roade oss med hundarna i snön ;)
 
Härlig vinterpromenad :)
 
Mina fina pälsbollar :)
 
Ebba gör snöängel :)
 
Såhär fin gjorde kusinen altanen på min födelsedag :D
 
På kvällen kom släkten och jag fick mer presenter och kramar :D Är supernöjd med hela helgen! Och numera är jag 22! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0