Klant!

Blir så trött på mig själv ibland! I tisdags hade jag och Emma vart ute och åkt bil och skulle sätta på den här frostfilten på framrutan. Jag trodde jag höll filten bra och skulle stänga dörren så den fastnade men när dörren smälldes igen, försvann känseln i min tumme. Japp, den hade blivit fastklämd! :S Just när det hände kändes det inte så mycket men när jag kom hem pulserade det som aset och fortsatte göra det tills idag!! Det pulserar fortfarande och göra svinont om jag nuddar vid något men det är helt klart bättre, som tur är :D Men känner mig ändå smått funktionshindrad, sätta upp håret blir inte snyggt, och diska tar dubbelt så lång tid osv. Störande! :P Men idag har jag bara tagit det lugnt, gött att kunna göra det med gott samvete ;)
Tummen upp för mig som inte behöver nagellack! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Aaaaaj, ser svinont ut! Men najs att slippa måla nagellack! :P

Svar: Jo, gjorde sjukt ont i ett dygn typ, nu är det lite bättre :D Ja, bra att du hjälper mig att se det positiva ;) Jag ska leta upp ett matchande nagellack som jag kan ha på de andra naglarna ;)
Ida

2012-12-06 @ 16:34:05
URL: http://thebecca.blogg.se
Postat av: Paulina Panaxia

AAAAJ!

2012-12-07 @ 09:49:28
URL: http://finest.se/paulinapanaxia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0