En morgondag i Götet

Jaha, så var Musikhjälpen slut för den här gången. Vad ska man nu se/lyssna på på TV/radio?! :( Har gått igenom klipp som jag missat så nu är det väl bara att kolla igen då - abstinens much?! ;)

Imorgon kommer jag nog inte sakna det så mycket för då kommer jag ha sällskap hela tiden då jag åker till Götet med Julia på morgonen, vi går i lite affärer och möter upp Johanna när hon slutat plugget :) Så ska vi käka och sen gå på Jul på Liseberg! :D Det är första gången jag är där och jag längtar jättemycket! Tror att det kommer va supermysigt att glida runt där bland i de fina miljöerna på Liseberg :) Så nu ska jag sova, om jag kan, so excited! ;D

Kommentarer
Postat av: Becca

Ååå, det är ju så mysigt på Liseberg! :)

Svar: Ja, det var det verkligen! :) Synd att snön hade regnat bort ganska mycket bara, tur att de hade konstsnö! ;)
Ida

2012-12-16 @ 23:40:24
URL: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0