Semester

I morse gick jag av sommarjobbet och nu återstår bara tre extradagar som jag ska jobba nästa vecka. Den här veckan har mina föräldrar "semester". Trots detta har ändå pappa varit iväg och kollat på jobb på morgonen, och de har suttit i källaren och jobbat på kontoret. Sån "semester" har man i ett familjeföretag full med workaholics ;)Själv föreslog jag att vi skulle spontanåka ner till Göteborg idag och gå på Liseberg och se på Lena PH (som de gillar) hos Lotta live ikväll, men den idén gick fetbort för dem. Snacka om att vi är lite olika i min familj, de vill bara vara hemma och va lediga (eller jobba) och JAG VILL HITTA PÅ NÅT!!! Förhoppningsvis blir det bättre väder i veckan så vi kan va i stugan och sola och bada, åka till Karlsborg eller vad som nu faller familjen i smaken :P

På söndag vet jag att jag får göra något och komma iväg till Göteborg i alla fall! :D RixFm-festival blir med Johanna, Kristin och Becca - ska bli så himla kul! Sova på hotell, hänga i barer, shoppa, se och höra på Danny med flera och bara njuta! :D


Snyggo som kommer till Götet samtidigt som oss :D

Efter tre jobbdagar åker jag sen äntligen tillbaka till kära Karlstad, alla vänner och tillsammans ska vi fixa en amesome nollning för alla nya lärarstudenter! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0