Nollning och mumsmums

Sitter och kollar igenom bilder från nollningarna jag varit med på. Vad roligt det varit och vad många vänner, oförglömliga minnen och oändligt många skratt det kommit av det! :D
Om 12 dagar står vi där på torget igen, och välkomnar nya, dönervösa, ensamma lärarstudenter till Karlstad och studentlivet. Efter all väntan och de blivit tilldelade en faddergrupp och pratat bara lite med oss kommer nervositeten bytas till glädje, förväntningar, nya vänner och en upplevelse under två veckor man aldrig glömmer! :) Längtar till jag flyttar tillbaks och den femte terminen drar igång med allt vad det innebär! :D Men innan dess väntar, sommarstugehäng, kusinmys, Göteborg med fina tjejer, jobb och massa pack och fix! :)

Såg förresten sista avsnittet av Allsång på Skansen förut. Oj, vad programmet lyfts av en så duktig, positiv, snygg och trevlig programledare, som samtidigt sjunger grymt bra och bjuder så mycket på sig själv! Snyft, nu vet vi inte när Måns Zelmerlöw, med eller utan skägg, dyker upp i rutan härnäst. Tröstar mig med hans gamla låtar så länge :)

  
Kan inte bestämma vilket jag tycker är snyggast - han är lika het i vilket som, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0