23

Så var det måndag igen! Jag hade en riktigt trevlig helg med Julia på besök. I fredags var vi på Lager 157 och på kvällen blev det bio, American pie, som var skojig! ;) I lördags gick vi på stan hela dagen och på kvällen lagade vi god mat och det blev utgång på Ankan efter att Tempel var tråkiga och inte släppte in oss, trots att mamma Emelie var med! Haha! Men Ankan var görkul ändå! :) Jag och en danspartner bevisade att det går att bugga till vilken musik som helst! ;) Det var trångt, men funkade om man bara ville, haha! ;P

Julia ville inte ta av sina solbrillor, haha!

Igår mådde i alla fall jag oförskämt bra, Julia var segare däremot så blev en slappardag deluxe innan hon åkte hem.
Jag lyckades göra mitt livs godaste scones, de bara smälte i munnen, ljuvligt! Hoppas jag lyckas lika bra nästa gång :P

Nu blir det plugg. Får liksom hela klassen, såvitt jag vet i alla fall, göra om åtgärdsprogramuppgiften med hjälp av några kommentarer från läraren. Allt är så otydligt, hade vart lättare om vi fått en mall att skriva utifrån. Men överallt ser mallarna olika ut så det kunde vi inte få. Jaja, bara att göra om och göra rätt! Det lär man sig mer av än om man skulle skrivit rätt första gången! *positivt tänk* Senare ska jag tvätta samt...
... träffa fina Mariélle på stationen! :D <3



Kommentarer
Postat av: mariélle

Du är den bästa i världen, Ida! :) Tack för att du finns och att jag fick hälsa på dig och din fina lya i världens underbaraste stad! <33 Kram

2012-06-06 @ 13:03:58
URL: http://unwriteable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0