Catch up och inneboende

Då har man bott i Karlstad i snart en vecka, och det känns redan som att det hänt massor och att jag varit här mycket längre. Jag vänjer mig väääldigt lätt av att bo själv här alltså! Ett tecken på att man trivs skulle jag tro! :)
Har i alla fall varit en grymt bra vecka, men Vårfest i lördags. Så kul att träffa massa kompisar, både från nollningen och klassen! :) I söndags promenerade jag som vanligt med AnneLinn och Jenny en bra bit för att hämta bilen och bota baksmälla (som nästan var helt obefintlig redan innan för min del ;D) Lagade god mat och efterrätt. På kvällen blev det pizza och filmkväll hos Malin :)
I veckan har jag tränat på KAUIF igen :D Pluggat och varit i skolan och träffat alla klassisar igen :) Igår var Svenska Handikappidrottsförbundet här och föreläste och vi fick prova på femkamp och rullstolsbasket!! Basketen var sketkul, men väldigt svårt i början innan man fått in tekniken! Men sen var det full fart! Mitt lag förlorade men det gjorde inte så mycket, det var görkul ändå! :)
Jag har också träffat den nya fäddergruppen, som förövrigt var supertrevlig, så nollningen kommer med stor sannolikhet bli sjukt kul! :)
Nu har jag skickat in alla uppgifter förutom en, sen har vi "bara" att förbereda ett föräldramöte, kvar i den här kursen. Känns ändå rätt lugnt med tanke på att det är 2 veckor kvar av kursen! :P Men det är väldigt bra för min del! Kommer ha inneboende här i en vecka så då vill man ju inte plugga så mycket! :) Idag kommer Julia och stannar över helgen och om Mariélle får plats i flygplanet kommer hon ner på söndag! :D Så underbart för Mariélle har jag inte träffat sen i somras hos henne i Norrland! Kommer bli grymt kul och skönt att se henne! <3
Så nu är det bäst jag fortsätter fixa och städa på hotell Jakthornsgatan! ;)
Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0