LÅåååång fredag!


Röd dag idag, och usch vilket ruskväder den startade med! Och har fortsatt med i och för sig :P I förmiddags när jag åkte och hämtade upp Sara var det värst, i alla fall när vi rullade i väg mot Mariestad! Då var det som att vi åkte norrut till kylan väldigt snabbt. Regnet övergick till snö och det var vitt på åkrarna och bilarna vi mötte! Så blev att köra lugnt. Sara är hemma över påsk och vi tänkte ta en fika i stan och snacka ikapp. Innan fika våldgästade vi Johanna i hennes fullspäckade dagsschema och snicksnackade lite! :) Sedan åkte vi till Café Mumma och såg fram emot någon av deras goda bakelser :) Men till vår besvikelse hade de inte alls öppet från 10 idag som det stod på deras hemsida! Som tur var kunde vi lika gärna snacka över en pizza som en bakelse ;) Men dumt att de skrivit fel... Men ikväll fick vi en ursäkt på FB, men den vet jag inte om vi godtar - en gratis fika så skulle vi definitivt vara kvitt! ;)

I eftermiddags promenerade jag med Bella i snöandet och fick henne att tricksa lite. Gå eller hoppa upp på höga saker, gå balans o.s.v. där det går. Tyvärr så råkade jag få henne att tappa balansen på en grej... Taskig matte! Väl hemma fick jag kompensera det med att leka järnet med henne i trädgården! ;)


Min goding! <3 (Bilden är tagen igår, därav solen)

Sen har jag käkat tacos med familjen, sett på Let's dance och Snabba cash. Nu blir det att sova. Imorgon väntar påskfirande i Karlstad med ett härligt gäng vänner och konsert med Den svenska björnstammen! :D Längtar!!!


Jag bjuder på en bild av min påskgåva från mamma, i kuvertet låg 3 Trisslotter varav vinst på 2! Samma utdelning hade pappa på sin fast hann vann 100 och jag 125, görkul! :D

Glad påsk alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0