Göteborg

Eftersom jag har påsklov/skrivvecka passade jag och Johanna på att åka till Götet för vårshopping och YH-mässa. När vi kom dit hittade vi ett mysigt och ett ganska lugnt café i Nordstan som hade allt! Om jag inte minns fel hette det Festival! Måste i alla fall besökas igen! :) Där åt vi gott och var sen redo för lite shopping. Jag köpte en superskön och snygg tröja och en randig T-shirt på Rut m.fl. ett linne på HM, samt ett överkast och ljuslyktor som ska matcha den nya stilen i min lägenhet! :)

Så var vi på mässa på ett nybyggt och otroligt fint hotell! Bara toaletterna gjorde oss fascinerade! xD Och inredningen, fåtöljerna, diamantreceptionen, postlådorna och postbilen på väggen! Ja, ni hör ju, värt att besöka! Clarion hotel Post.


Ni ser ju bara utsidan! Guuuld! Kan ju inte börja bättre! ;)


"You look great! Keep moving! Nothing to see here!" Dörrarna som stannade när vi var inne undra om någon hade problem med att läsa texten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0