Flowers and stripes

Den här veckan har jag skrivvecka, det betyder att jag ska skriva typ klart mina VFU-uppgifter för att kunna diskutera och komplettera dem nästa vecka då jag gör den sista veckan. Eftersom jag skrivit en del tidigare så måste jag inte skriva heeela tiden ;) Så i förmiddags har jag varit med mamma och valt ut tapeter till mitt rum. Fast egentligen ska jag ju inte bo där så mycket till så jag tyckte att mamma också fick säga sitt... ;) Men vi valde en beige tapet med rosa blommor på som var lite skiftande - GÖRSNYGG! När Marcus och föräldrarna har tapetserat om sina rum har det blivit mörka väggar. Men mitt rum kommer bli riktigt ljust och fräscht! :)

Efter det åkte vi till tygaffären i Moholm där hon har hur mycket snyggt som helst! Mycket snyggt och mycket dyrt - som det ska va :P Då köpte jag gardiner och matchande kuddar till min lägenhet. De är ljusa med ränder i beige, blå och vit. Jag vill ha som ett marint tema i min inredning så får fär mig att det passar bra med allt annat jag ska göra. Har fått massa inspiration på sistone när jag varit hemma hos kompisar och sett hur fint de har det när allt blir enhetligt. Därför ska jag göra ett försök med det också! :)
Kanske blir det lite såna grejer införskaffade imorgon när jag och Johanna åker till Götet för vårshopping och YH-mässa! :) Nu blir det mat, plugg och träning resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0