Ett fel närmare rätt

Då var jag hemma från Karlstad igen! Inte ens ett dygn var jag där, men sjukt kul var det! :D Först roadtrip med Jenny och AnneLinn i Jnys svarta pärla, mathandling, matlagning, fix och trix, käk med gästerna som tyckte maten var jättegod! Sen fortsatte det med kändisbesök, drickspel, massor av skratt och rallytaxi till Nöjes! Den svenska björnstammen var jättebra live som jag trodde! Men tyvärr gick det alldeles för snabbt över, de hade gärna fått spela alla låtar igen ;)


DSB!



Höj röj på Nöjes! ;)

Idag vaknade vi tidigt och åkte ivåg och käkade frukost på ett frukostställe som Jenny kände till. Jag hade aldrig hört talas om ställen som bara serverar frukost, men så var det här. Hotellfrukostbuffé, mums! En hel del äggröra och prinskorv hamnade i min mage! :)

Sen åkte vi tillbaks hem och fixade och packade sen lämnade vi Värmland redan halv tolv! :P Det var berättelsen om min lyckade och braiga påskafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0