Discofredag!

Sådär! Då var praktiken över för den här gången och för den här terminen, och nästa år har vi noll veckor VFU, så det gäller att leva på det här lääänge! Men det kommer jag göra, särskilt de sista dagarna då jag verkligen vågat gå ifrån min planering och istället följt barnens tankar och idéer t.ex. i mitt dansprojekt. Den här sista dagen avslutade jag med att ha disco, käka popcorn och ha danstävling, och ja, såklart var ALLA vinnare och fick medaljer som jag knåpade ihop vid 22-tiden igår när jag fick idéen :P Men det lilla slitet var jag glad att jag gjorde. Vilken härlig syn det var att se vad stolta barnen var som gick med sin medalj resterande dagen! :D Kommer sakna dem jättemycket! Förr har jag tyckt det varit jättekul att komma tillbaka till skolan igen, men nu skulle jag hellre vilja stanna kvar på praktiken och följa de idéer barnen fått de senaste dagarna! Jag är så imponerad av dem allihopa för de klarar av så mycket mer än jag trodde innan. Och att jag själv varit flexibel och vågat låta barnen styra vart projekt ska leda. En otroligt kul och lärorik tid har det i alla fall varit! :)
Men min lägenhet ska bli grymt roligt och skönt att återse! Och nu inte bara en natt som förra helgen! Nu ska jag stanna där, och aldrig mer gå ut!! :P Haha! Nej, men ska bli underbart att få ordning en annan stil och se om det blir så bra som jag tänkt mig i huvudet! Spännande! :D
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0