Som ni vill...

Okej... Har blivit tjatad på för att jag uppdaterar för dåligt ;) Några värmlänningar vill visst veta vad jag gör om dagarna när jag nu bor hos familjen i veckan för jag har praktik här. Jag är på ett nytt ställe den här gången, en förskoleavdelning där barnen är 3-4 år. Jag trivs jättebra redan så det är synd att det är sista dagen imorgon! Tur att jag får komma tillbaka senare i höst för en längre VFU-period! :D

Annars när jag har varit här så har jag åkt tåg till Götet för att kolla in Håkan Liseberg! :D Före det så fick Becca och Kristin med mig att åka Balder en gång! Var så många år sen jag åkte den senast så var lite skraj inför det först. Och ännu mer skraj blev jag när vi var på väg upp i backen och Kristin som varit så tuff innan blev rädd! :S Men sen flöt det på efter backen med 70 graders lutning och jag skrek nog mer än jag någonsin gjort, höll i mig hårt och kunde känna hur rädd jag såg ut när Kristin tittade på mig och skrattade ;) Men en skön känsla efteråt att jag vågade :P Lite läskigt att benen darrade så länge efteråt också men. Jag sammanfattar upplevelsen som härligt läskig! ;)

Håkan var grym såklart, men konserten på Slottskogsvallen i juni slog den inte :) Bilder kommer upp när jag är vid min dator igen, får låna mammas den här veckan så jag slapp släpa på den :)

I veckan annars har jag tränat på Friskis med Johanna och Ingela. I måndags var ett jättekul pass, massa bra musik, rörelser och mycket kondition :D Igår var en annan instruktör som hade ett kul pass, men mest tack vare hennes fuldans och inte för att det var så roliga eller varierande steg :P Men bra magträning var det i alla fall för den känns det i idag, så gött! :D Och imorgon ska jag äntligen dansa fuego igen, ska bli roooligt! Efter det ska jag gå på spökvandring med Johanna. Kommer bli härligt läskigt, eller...? ;)

Nu håller mamma på och steker kantareller som ska hamna på kvällsmackan! Mumma! :)






Kommentarer
Postat av: Becca

Äntligen uppdatering! ;P Kul att du trivs på nya VFU-stället! :D

2011-09-22 @ 20:51:58
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Sussie

Åh, jag är värmlänning ;D

2011-09-22 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0