I hear birds song and singing

Idag var vädret underbart! Soligt och skönt, nästan vårkänsla fast det är slutet av september. Gött! Dagen bjöd på redovisningar i skolan, nu vet jag allt om hur politiska beslut styr skolan och förskolan, typ ;) Efter att ha ätit tillsammans med studiegruppen åkte jag hem och lämnade grejerna och hämtade min långa handlingslapp, tog bussen till stan och sen vidare till Bergvik med Becca. Vi handlade på Coop. Det blev storhandling för mig, slog rekord i hur mycket jag har handlat för tidigare när jag bara handlat mat ;) Men nu ska jag förhoppningsvis inte behöva handla för så stora summor på ett tag. Coop fyllde tydligen år också så det var massa extrapriser och man fick ett paket gratis Brownies i kassan! :D


Trots att jag hade en låååång handlingslapp så glömde jag att ta en vagn = överfull och blytung korg och en Ida som är slut i armarna ;)

Väl hemma var armarna 10 cm längre men hade ju inget pass inbokat så får räkna det som dagens träning ;) I eftermiddag kom jag på riktigt igång med det  avslutande arbetet i kursen, heja mig! :D Fast det var såklart bara en liten stund, sen höll jag på med annat :P Men jag känner att jag har fått mycket gjort, diskade bort diskberget jag hade, kollat böcker vi ska ha inför nästa kurs osv.

Hoppas på ännu mer motivation imorgon då har vi redovisning först och sen ska jag och Malin hjälpas åt med uppgiften, kan vara skönt att reflektera idéer med någon tror jag! :) Najti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar från min blogg: Haha nej det gjorde jag inte, inte på nån annan heller faktiskt som tur var ;P

2011-09-29 @ 20:45:01
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0