Back in K-town!

Japp, nu är jag tillbaka i min lägenhet efter att ha sprungit ifrån läskigt sminkade människor i stan på spökvandring, haft thémys med Sara och Johanna, bakat massa gottigt i mammas stora kök (iaf jämfört med mitt eget), kalasat med släkten, åkt buss med stor packning samt försökt att betala med kortet fast jag inte hade pengar på det. En toppenhelg allt som allt! :D

Nu laddar jag inför en rolig och lärorik vecka i skolan! Jag tycker det ska bli spännande att träffa alla klasskompisar igen (veckan känns som tre) och höra om deras upplevelser på praktiken! :) Sedan ska det skrivas en del, redovisningar ska göras och jag hoppas K delar med sig av många fina erfarenheter och kloka saker som vanligt på föreläsningarna! Ja, jag gillar skolan! :)


Fotograf: Mariélle

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tycker det är bra att du är tillbaka i Karlstad igen, och jag håller med om att det ska bli kul att träffa klassen igen! :) Bra att du har fått upp tempot på blogguppdateringen också! ;P

2011-09-26 @ 14:40:26
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi får väl se hur länge jag orkar hålla tempot uppe ;)

2011-09-26 @ 22:19:15
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0