Kan inte tänka jag står bara här och ler

I lördags var Veronica Maggio i Karlstad och spelade. Självklart var jag där. Tillsammans med nästan 2000 personer till.

Jag förfestade med nollningsgruppen som hade en liten reunion, samt vissa utbölningar som Becca som vi snällt lät vara med! :D Vi började kl fyra, såg solen gå ner utanför takfönstren, snackade, skrattade, drack lite för mycket och hade görskoj! Maggio var jättebra! Det sämsta var att det var så mycket folk och trängsel, men jag led inte så mycket av det. Vi var några tappra SuckerZ m.fl. som var kvar efter spelningen och dansade, sen gick vi till BK. Efter det träffade jag Erika och Ulrika på torget :D Och eftersom vi stod och pratade istället för att försöka tränga oss på tvåans buss fick vi åka med ettan istället och därmed gå en längre bit hem. Men på bussen träffade jag oväntat folk från mina hemtrakter som underhöll mig med judisk sång under promenaden till lägenheten!

Några få bilder från kvällen; (de tre som inte blev suddiga typ, haha :P)


Fina Becca & Saris! :-)


Mallan & lilla jag ;-)


Maggan på Nöjes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0