Crazy for you

Idag hade jag ställt klockan på 9 men vaknade av mig själv typ 40 min tidigare, ovärt när jag kunde sova, men gött att vara uppe tidigt :) Jag har haft en effektiv morgon där jag skrev klart min BAR (BegreppsAnalys med Reflektion) och fick bra respons på den, plus att jag gav respons på den jag skulle bedöma. Sen tränade jag lite, duschade och har snackat massor med finaste Mariélle, bara på FB-chatten men ändå :D Man får mycket gjort när man är uppe tidigt ;) Fast det jag borde göra mest (=packa) har jag inte gjort alls, men jag har ju några dagar kvar på mig så ska väl hinna det också.

Snart ska jag ta busssen in till stan och träffa Becca och Sussie! :D Och ikväll blir det filmkväll med ett gäng SuckerZ :) En mycket bra dag! :D

Igår var jag förresten på musikal! Crazy for you hette den och spelades här på Wermlandsoperan. Jag gick med Lina som hade fått köpa två biljetter genom kören vilket gjorde att vi betalade halva ordinariepriset och då var det på parketten! Musikalen var jättebra, glad och med mycket och bra dans! :D Vi gick därifrån med ett leende på läpparna kan jag säga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0