Kalas och plugg

I söndags tog jag bussen alldeles för tidigt och åkte till Töret för att fira kusinen :) Vi käkade go mat, cyklade och spelade ett superkul spel på Wii. Det var Smurfar som dansade och man skulle härma deras rörelser, verkligen ett spel i min smak! Om jag inte hade varit bakis hade jag kunnat stå där och dansa hela dagen! ;-) Nu står något slags tv/Wii/sällskaps/dansspel på min önskelista (a)

Elvaåringen fick en superfin cykel! Jag vill med ha! ;-)

Efter kalaset och en regning promenad hem fick jag träffa Johanna en sväng också :D Sedan var det bara att lägga sig för att orka åka upp till Karlstad på morgonen igen! Men jag fick åka med Hanna och sen AnneLinn så att åka bil var ju rätt gött :D När vi var uppe gick jag till uni för det stod studiegruppsarbete på schemat hela dagen. Studiegruppen har kommit igång med vårt Trollbo till klass och fick i ordning på flera andra uppgifter, vilket kändes riktigt bra! :)

Resten av veckan har vi bara gjort massa praktiskt. Vi lärde varandra barnvisor, lekte, lärde oss tecken och har haft jättekul! Imorgon har vi plugg hemma så det ska bli gött att ha en dag som man bara kan ägna åt läsning. När man är på uni 9-16 är man inte så sugen på att sätta sig och läsa efteråt.

Idag tränade jag dansstep direkt efter skolan. Jag hade inte kört det passet på ett tag så hade inte kommit in i det riktigt. Ett steg var riktigt svårt och när vi gjorde det en gång så trillar jag!! Fast jag vet inte hur för jag slog mig inte  någonstans, jag trampade inte snett på brädan, eller något... Plötsligt låg jag bara där på golvet! :P Vi får väl se om jag känner något imorgon.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0