Praktik!

Nu är jag hos familjen och har praktik. VFU:n går bara fint! Blev jätteglad när jag kom in genom dörren i måndags och ett barn utbrast; "Vad gör du här Stora Ida?!" De kommer ihåg mig, yeay! :D
Veckan har flutit på bra och jag har gjort en observation som var veckans uppgift, men funderar på att göra en till eftersom det var intressant och kul ;P
Annars här hemma har jag gosat med hundar, tränat och pluggat när jag kommit hem. Idag var första dagen jag slutade tidigt så då kändes dagen på förskolan jättekort. Dock gick jag ju upp tidigt så nu har jag halvsovit hela eftermiddagen istället... Men snart ska jag åka till stan och gå på kundkväll på Önska där Johanna jobbar :D Vet inte riktigt vad det innebär men tror man skulle få prova olika redskap och sådär. Hoppas bara att Johanna håller sig borta från mandolinen... ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att barnen kom ihåg dig! Fast det är klart, vem kan glömma en sån underbaring som du?? ;) Jättekul att ni kom på kundkvällen även fast jag inte hann prata med er så mycket! Vågade du testa mandolinen? Jag höll mig långt därifrån så ingen skulle be mig visa hur den fungerade, haha :P

2011-11-01 @ 20:38:05
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0