Oväntad shopping

Idag hade alla studiegrupper redovisning för varandra och vår gick okej, men inte toppen! Vi glömde saker och var lite osäkra, men det får vi bättra på till nästa gång :) Efter skolan gick jag till ICA och det slutade med att jag handlade massa saker som inte var planerat ;) Men nu får jag se till och laga massa god mat av det, göra matlådor och äta upp det (som inte kan va kvar i frysen då) den här veckan för sen flyttar jag till Töret i några veckor när jag har VFU :)
Jag hade tur med bussen ifrån ICA också. Det var massa trubbel för de två personer som handlade före mig i kassan så jag stod där och var superstressad, slängde i sakerna i kassarna när jag betalat och sprang ut! Jag hann inte gå på där hållplatsen är men eftersom bussen vänder i en rondell och åker förbi där igen så var chaffisen snäll och lät mig hoppa på ändå :D

Nu är det plugg hela eftermiddagen och sen puuuls! :D

Kommentarer
Postat av: Becca

Men det är väl där man ska gå på? :) När jag hade varit på ICA och handlat så stod bussen jättelänge borta vid rondellen för den gick inte så ofta, så då var det liksom meningen att man skulle gå på på andra sidan, och inte där man går av! :)

2011-10-17 @ 17:15:05
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Sussie

Det är som Becca säger! Dom har flyttat på hållplatsen till andra sidan nu :P

2011-10-17 @ 19:23:41
Postat av: Ida

Haha, okej, då var jag inte så fel ute då! :P Det var ju faktiskt bättre, och mer logiskt! Men när jag gick på så stod en stor lastbil på den platsen så bussen kunde inte köra intill riktigt så jag bara antog att hållplatsen var på andra sidan som vanligt :P Men tack tjejer för svaret! :) Nu vet jag det till nästa gång :P

2011-10-18 @ 14:22:52
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0