Höstmys!

Igår efter att jag hade varit duktig och pluggat gick jag en härlig långpromenad med Sussie i solskenet :) Vi gick till Kroppkärrssjön och tillbaka. På kvällen hängde jag med Lina och tanken var käk och bio, men p.g.a. av matkoma struntade vi i bion och la oss i Linas soffa och kollade på Rent istället :)


Hösten är ganska fin ändå!

Idag var jag på universitetet och hade examination. Men det var inte så jobbigt utan gruppen ledde olika övningar för den andra gruppen så det gick fint! Efter det provade vi olika lekar och hade roligt i idrottssalen fram till tolv :) När vi hade lunchat satte sig studiegruppen och övade på vår examination vi ska ha måndag då vi ska genomföra en samling med tecken som stöd. Vi ska bl. a. göra en sång och teckna den ;) När vi var klara åkte alla utom AC till stan och tog en fika på Carli's. Mysigt, nästan för mysigt. Till slut satt vi alla och gäspade ikapp :P

Väl hemma har jag städat och plockat här hemma. Det måste ju se fint ut här imorgon när halva släkten kommer på besök. Annars lär jag väl få klagomål igen. Men förra gången städade ju mamma och moster själva upp det de klagade på så jag kanske ska strunta i att städa och låta dem göra jobbet istället?! ;)

Nu tittar jag på världens sötaste program. Det är en insamlingsgala för världens barn på ettan. Det började med massa superduktiga barn som dansade lindyhop, breakdance och balett. Sen kom programledaren ut, en liten kille på 10 bast, sockersöt!! Dock kom Andre Pops och tog över, men det gjorde inget, han är ju också ganska söt :D Sedan ska Elisa's spela om jag har fattat rätt och tydligen Danny också! :D Wiii!

Ha en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0