Heldag med grannen

Hej hopp!

Något mer inlägg från igår hade minsann inte kommit upp, jaja, kanske skrev jag det i sömnen..?! Jag skrev i alla fall att vi hade en lång men slapp dag i skolan. Vi hade trumstuga och gjorde sagor som vi gestaltade med instrument på musikpasset på förmiddagen, och på eftermiddagen var vi i idrottshallen och fick leka av oss! ;) Där provade vi goalboll med förbundna ögon, dansade, hoppade rep och mycket annat roligt! :D Sen på kvällen gick jag och AnneLinn en långpromenad och försökte leta efter fina hus :)

Idag har jag tvättat som tusan, fick inte plats med allt på tvättställningen! :P Sen har jag hängt med grannen AnneLinn hela dagen :) Vi åt frukost, såg på film, rensade hålet i duschen (har hjärnsläpp, vad kallas det?!) hos AL. Det var väldigt growse, men när vi väl var i gång var vi tvungna att kolla om mitt var lika skitigt, haha! xD Det var det inte. Men men, nu behöver vi inte städa dem på ett tag ;) Sen kom jag på att vi måste käka något och drog till ICA och köpte mat. Väl hemma igen lagade vi fläskfilé, beasås och klyftpotatis. Tack vare något stressade kockar, fick många av potatisarna en nyans av svart.. Men det smakade ljuvligt ändå som tur var! :D Petra kom och joinade oss mitt i diskandet/fixande/strykandet och sen sprang vi till bussen för den var där någon minut före. På vår hållplats och de två efter fick de som skulle med springa för att hinna med. Borde inte det vara ett tecken på att busschauffören är för tidig? Eller så är det vi som är tidsoptimister :P

Vi kom i alla fall fram till Viktoria som hade fest till slut. Det var prat, skratt, tävlingar, spel och roliga människor :) Men jag och grannen följde inte med ut, eftersom jag inte hade något att dricka, ofina kläder (tyckte jag, inget av det jag ville ha på mig hade ju torkat, bra planering där!) plus att jag inte var så taggad ikväll eftersom det blir fest och utgång imorgon. Det är jag taggad till i alla fall! :D Först förfest samt reunion med Team Suckerz (och Becca) och sedan Nöjes för att se Veronica Maggio!!! :D


Från Valborgshelgen då hon nyss släppt skivan och det tyvärr var tomt på folk på Nöjes. Gissar på att det kommer bli annorlunda imorgon, har hört att minst 2000 biljetter har sålts, så satsar inte på att stå längst fram då :P

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha, Team Suckerz (och Becca)! :P Hoppas jag inte blir biten! :P Och wiho, uppdatering, mera mera! Håll uppe tempot nu! :P

2011-10-08 @ 11:09:44
URL: http://thebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0