Föddes en lördag alla kallar mig för discotjej

Igår tog jag bussen till Väse och mötte upp släkten. Vi käkade på Rasta där eftersom det kändes smidigt och vi tänkte att de nog inte var så mycket folk. De hade faktiskt helt okej mat, massor att välja på i alla fall :P När vi hade ätit klart kom säkert fem bussar med Frölunda-fans in och började härja och sjunga sina ramsor, så då gick vi därifrån och åkte till mig i stället ;) Släkten inspekterade hur noga jag städat, lagade min soffa och min 8-åriga kusin som aldrig varit i en lägenhet förut undrade var de andra rummen var någonstans? ;)
Så drog vi oss mot LLA för att kolla på hockey, och Färjestad tog sin första 3-poängare! :D Snacka om att vi valde rätt match att gå på! När två perioder hade gått smet jag iväg för att hinna byta om och åka buss med de andra sex från Team SuckerZ som skulle gå på tacksittningen! Vi gick till Claesson's och käkade tacos, drack, sjöng, lyssnade på tal och hade allmänt trevligt :) Sen gick vi i samlad trupp till Tempel och skakade rumpa! :D En mycket rolig och händelserik dag tillsammans med många underbara människor! <3


Jag hade missat att dammsuga bakom soffan, så det var mamma såklart där och gjorde det! ;)


Jag och Ebba på hockey! :D


På tacksittningen; Annie, Mattias och Marcus!


Viktor, Ahmed och lilla jag! :)


Jag drack min första Mariestad! (bättre sent än aldrig!) Den var faktiskt ganska god! :)


Nu ska jag ta mig in till stan och se på nya Svensson, Svensson-filmen med Lina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0