Holding out for a hero

Nu ska det inte få gå mer än en vecka emellan uppdateringarna, återstår att se hur länge det funkar ;)
Förra veckan jobbade jag alla dagar utom lördag. Money, money, money! :D På vardagarna var jag på förskolan där jag jobbat mycket tidigare, så sjukt kul att få träffa alla små godingar igen :) Och i går hoppade jag in och var personlig assistent i några timmar, kul det också men något segt. Sedan gjorde jag förstås lite extra roliga saker mellan allt jobbande..

I fredagskväll var jag hos Johanna för jag och Julia var bjudna på 3-rättersmiddag i Himmelriket. Det var tema glitter & glamour, mysigt och himlans gott allt som vi fick lagat till oss! Först fick vi välkomstdrink, förrätten bestod av skorpor(vet inte vad de heter? :P) med ost o creme fraiche på. Varmrätten var kycklingfilé och rotfruktssallad och efterrätt var limepannacotta. Mumma! Bättre värd får man leta länge efter! :D Tack igen goding! <3
Julia i väntan på maten :)
Den himmelskt goda varmrätten!
Jag och Johanna <3
I lördags var jag först med släkten och firade morfar eftersom det är farsdag nästa vecka ;) Sen på kvällen var jag ute med Johanna och Emelie. Först gick vi på en halloweenfest och träffade några gamla klasskompisar från gymnasiet och andra roliga och berusade människor ;) Sen gick vi till Statt och dansade loss med Sara & Terra och massa andra people från högstadiet, kul kväll! :D
Nu måste jag kojsa! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Becca

Låter som du hade en riktigt bra helg! :D Och gött att tjäna lite pengar! :)

2011-11-08 @ 20:49:27
URL: http://thebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0