Bara en vecka kvar...

Nu har jag gått in på min sista VFU-vecka för den här gången. Det är med blandade känslor! nu vill jag få ut så mycket som möjligt av den här veckan för att kunna åka tillbaka till uni med alla verktyg jag behöver för alla uppgifter som ska göras. Såg också att jag inte har så många dagar på mig att skriva innan de enskilda uppgifterna ska lämnas in. Vi har planerat att jobba med studiegruppen de dagar vi är i skolan så då kommer jag ju inte orka skriva så mycket när jag kommer hem. Som tur är är det inte så stora uppgifter. Det löser sig nog! :P
Så det är mycket plugg som väntar när jag flyttar till lägenheten igen! Men jag hoppas (SKA!) också hinna med många roliga saker emmellanåt! :D Plugg med klassen är ju i och för sig kul det med :P Men jag tänker på att:
- På fredag är det kalas för mig här med famlij och släkt
- Lördag återvänder jag till solstaden och då firar LÄSK (LÄrarStudenter i Karlstad) jubileum = fest! ;)
- Söndag är det första advent
- 1:a december startar julkalendern på tvn - vad handlar den om förresten? :P - och jag fyller 21! :D
Vårbild tagen av Mariélle med några fina Karlstadbrudar som jag snart får träffa igen! :)
Nu sista avsnittet av Ensam mamma söker! :D
Tjaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0