Full moon

Trött efter två tidiga mornar i rad, så snart känner jag för att lägga huvudet på kudden och sluta ögonen, och troligtvis drömma massor... Jag inbillar mig att jag drömmer mer när det är fullmåne ute ;) Och nu är månen minst sagt full! Den lyser ju upp som solen! (Nästan) Inatt vaknade jag kvart i 3 och kände mig stressad för att jag hade försovit mig! Fast det var visst bara i drömmen...
Men jag lyckades somna om och vaknade av klockan när den ringde, gjorde mig i ordning, sen började dagen på praktiken med planering på förskolan vid sju, och sen rullade dagen på med allt som har med förskolan att göra, b.la. fortsatte jag med fågelkonst med några barn :) Deras tema just nu är fåglar och jag håller på att göra fåglar med dem som ska kunna flyga om man drar i ett snöre! Ska bli spännande och se om det blir som jag tänkt ;)
Efter praktiken har jag handlat och lagat middag med mamma, gått en kvällpromenix med vovvarna och skrivit lite.. Vet inte var eftermiddagen har tog vägen ärligt talat, har nog halvsovit eller nåt :P
Nu blir det sängen i alla fall! Lång dag på VFUn och dansfuego står på schemat imorgon! Natti!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag tycker alla morgnar är tidiga när jag inte börjar nio längre :-P

2011-11-11 @ 19:25:26
Postat av: Sussie

Glömde den viktiga delen att jag börjar åtta istället ;-)

2011-11-11 @ 19:25:57
Postat av: Ida

Haha! Härligt för dig Sussie! Jag är inte det minsta avundsjuk! ;)

2011-11-13 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0