Schleten...

Aah, det börjar ta på krafterna det här med VFU och jobb märker jag, skönt jag snart kommer tillbaka till det ljuva studentlivet, haha! ;)
Men trots att jag är trött om kvällarna brukar jag alltid piggna till av att veta att jag ska på träning senare, men jag känner mig inte ens sugen på det ikväll... Fast mest beror det nog på att jag måste åka bil i mörkret i 25 minuter för att ta mig till Friskis, och ikväll ska det tydligen vara lurig halka på vägen, så skippar det ikväll! Får bli plugg, kvällspromenad med vovvarna och lite situps här hemma istället :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tss! Skyll inte på väglaget va! Säg som det är istället, du hade sjuuuuukt mycket träningsvärk? ;)Jag och Ingela var och tränade på tisdagen, det kändes kan jag meddela...



Sv: Haha, jag vill ju inte läsa en bok som inte slutar lyckligt, därför är det alltid bäst att läsa sista kapitlet så man vet vad man ger sig in på :P



Karlstad var toppen, dock hade dom ju inte mina handtag :( Men dom har Espresso House så jag förlåter er ;) Dock kändes det konstigt att vara där utan min guide och bästa vän! Så jag tror jag lämnar päronen hemma nästa gång och tar med dig ist så allt blir som vanligt :) <3

2011-11-19 @ 12:11:33
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0