En månad

Blä, observationsuppgiften var inte lika kul att skriva som att göra... Konstigt! ;) Att jag dessutom kommit över maxantalet sidor gör ju inte saker bättre! Jag som är sämst på att förkorta! :P Nu stod det också att arbetet skulle vara 3-4 sidor, absolut max 5! Jag är på precis 6 sidor och då har jag inte fått med något från kurslitteraturen än... Puh! Varför ska det vara så svårt att vara kortfattad?! Men men, det ordnar sig nog, måste ju lära mig någon gång :)
Idag är det förresten exakt en månad tills jag fyller år, hihi! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh ja juste! Bara en månad kvar tills julkalendern börjar, tills man kan spela julmusik utan att behöva tänka på att grannarna kanske hör :D Men det bästa av allt är såklart din b-day! :D Minns du förra året? Haha klart du gör, how could you forget liksom ;P



Btw, Ernst fyller år idag, precis en månad innan dig :P

2011-11-01 @ 20:31:36
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0