Koll på läget

Idag har skrivit färdigt och lämnat in en fallbeskrivning som var veckans uppgift som ska vara inne senast i morgon men nu fick jag lite längre helg :D Annars idag har jag varit en sväng på stan med Mariélle och äntligen inhandlat kjolar att ha på mig i sommar. Har upptäckt att det är ett himla skönt plagg :)

I morgon ska jag tvätta, förmodligen kolla fotboll och kanske blir det någon filmkväll med trevligt folk. Lugnt blir det i alla fall, men på lördagen blir det allt annat än lugnt. Då ska jag nämlligen hälsa på Malin i Sunne och så ska vi ut och dansa på Sunnes motsvarighet till Olstorp!

Måste berätta att jag var och såg Kodjo Akolor igår också! Han körde stand-up i Aulan och jag och tjejerna skrattade så vi grät! xD


Så här ser han ut om ni bara har hört honom i P3s Morgonpasset

Nu ska jag starta käka physalis och se på film :) Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0