Zumba!

Ja, som rubriken antyder har jag varit på Dansstationen och skakat loss ikväll :D Mycket folk, bra musik, svettigt och otroligt kul var det! Paulina var med och det var mycket trevligt att träffa henne och röra på sig och snacka lite :)

Nu är det bara två dagar kvar av praktiken för den här gången och terminen! Det är blandade känslor. Det är tråkigt att lämna klassen och läraren som är underbara plus att jag har lärt mig massor av och tillsammans med dem. Samtidigt ska det bli roligt att träffa mina klasskompisar och flytta tillbaks till min egna lägenhet i Karlstad nästa vecka. 

Förhoppningsvis hinns konsert eller musikal med på fredag och Jönköping i helgen innan jag åker upp till kära Värmland igen :) Full rulle! Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0