RENT

Igår var sista dagen på praktiken. Det kändes jättebra! Jag gjorde lite aktiviteter med barnen och bjöd dem på glass, vilket var mycket uppskattat! ;) Av dem fick jag ett kollage med teckningar från dem alla, så att jag inte skulle glömma bort dem, urgulligt! :)

På kvällen var jag och Johanna på musikalen RENT i Skövde. Vilka duktiga artister alltså, på att sjunga, dansa och spela en eller flera roller. Innan visste vi knappt vad den handlade om (hemlösa ungdomar på 80-talet, kärlek, aids, döden) men den var jättebra och det kom allt ett par tårar men även en del skratt :) Sevärd!

Nu ska jag strax åka iväg till Mariestad för att hämta upp Johanna och Terra för vi ska göra en roadtrip till Jönköping och besöka Sara! :D <3

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0