Happyface!

Jag skrev klart slutrapporten för den här kursen i förmiddags och kände mig supernöjd med den! :) Jag känner att jag blir säkrare och säkrare på att skriva uppsatser på universitetsvis. Vore väl konstigt annars, eftersom vi skriver något i varje kurs som ska källhänvisas, beskrivas, diskuteras och allt vad det heter! :P Sedan gjorde jag typ ingenting vettigt mer än att äta förrän det var dags att dra sig bort mot uni för att gå på LÄSK-möte. Vi utsåg höstens nollningsgeneraler och jag är redan taggad inför att vara fadder då och välkomna några nya vilsna nollor in i det ljuva studentlivet :) Innan mötet åt jag årets första glass tillsammans med Sussie och Becca, smakade väldigt bra i vårvädret :)
Min långhelg har tagit sin början och jag är grymt taggad inför morgondagen, då ska nämligen HM ha sin första klassfest! :D Ska bli spännande och jättekul! :D
Även på lördag händer det grejer när jag och Becca ska gå på första FBK-matchen sedan jag flyttat hit! :D Bättre sent än aldrig! :P Men det har ju gått bra för dem än så länge mot AIK så jag tror att det blir en bra match vi får se :)

Johanna har oxå påminnt mej om att idag är 72 dagar tills vi ska se Håkan Hellström, bo på hotell och njuta av härliga staden Göteborg, kommer blir awsome! :D <3

Nu ska jag spela ett parti spindelharpan sen blir det sängen ;)

Godnatt och trevlig helg! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Helgen i Göteborg kommer bli 1000gånger bättre än annars och då är alltid en helg i Götet perfekt! Jag längtar som en galning och kan redan mina tre Håkan-skivor utantill :D Så nu ska jag börja lyssna in resten på Spotify, hihi ;) <3

2011-03-27 @ 22:41:51
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0