Fotboll och paj

Idag har jag och Bella varit och kikat på lillkusinen som hade sammandrag. Det var de första riktiga matcherna laget spelade. Det är så gulligt när se när de springer "alla på bollen" eller också nuddar de den bara och hoppas att någon annan ska ta den ;) Men de är bara 7-8 år, och jag hade inte gjort bättre ifrån mig! Tjejerna blev bättre och bättre efter varje match så om några fler matcher kommer de att spela skiten ur motståndarna! :)


E & Bella busar emellan matcherna :)

Ikväll blir det grillat med familjen och en annan kusin :P Till efterrätt blir nog min (nyss) nybakade jordgubb/rabarberpaj med vit choklad! Den luktar himmelskt och smulpajsdegen var ljuvlig så jag hoppas att den lever upp till mina höga förväntningar :)


Här är receptet, fast jag gjorde en egen variant med 1 dl till havregryn istället för mandel och vanligt socker istället för råsocker :P Så det återstår att se hur den smakar ;)
http://www.recept.nu/1.307985/monika_ahlberg/efterratter_godis/frukt_bar/rabarber_och_jordgubbspaj_med_vit_choklad

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!

fan vad gott!!

2011-07-05 @ 21:27:14
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar från min blogg: Haha, så mycket som du har pratat om låten trodde jag faktiskt den skulle vara bättre ;) Lite för enformig för min smak, men lite frän ändå :P Jag dog tre gånger på jobbet men återuppstod igen som tur var ;P Fastnade i ett parasoll gjorde jag också, hahah XD

2011-07-07 @ 11:28:19
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0