Vi faller så fort vi reser oss upp

Idag gick jag upp vid åtta-tiden. Åt frukost och skrev lite på uppgiften ska vara inne på söndag. Har skrivit lite varje dag, med betoning på lite. Ägnar jag en längre tid åt det blir jag säkert klar fort. Får se om jag hinner med det imorgon..
Sedan åkte jag, mamma och bror till farmor och fikade. Där var även kusin och faster. Trevligt! :) Efteråt åkte vi till färghandeln och skulle välja tapet till brors rum. Bara för att det var trettondagsafton stängde färgaffären 12. Vi var där tio minuter i. Men eftersom jag hittade en snygg fondtapet direkt och bror gillade den så det gick fort ;) Åkte även en sväng till garaget med delar till pappa och handlade lite efter det. Vi köpte med baguetter till lunch. Valvets kycklingbaguetter <3
Sen hängde jag med min bästa vän i hennes lägenhet i ett par timmar, mys! :D <3 Förutom snöraset då.. Hon bor högst upp i ett hus och har takfönster, då och då rasade det ner för dem när vi satt där och jag hoppade till varje gång! :P
Jag kom precis lagom hem till att tacosen var färdig, snacka om lyx! ;) Jag lånade en film av bästa vän som jag och mamma kikade på (bror satte sig vid datorn och pappa somnade :P) Det var PS. I love you vi såg och den var lika bra som första gången jag såg den :)
Sedan började hockeyn och jag trodde det skulle gå bra för Sverige ett tag men när de låg under med två mål och det bara var några minuter kvar kändes det rätt kört.. Men jag har kollat på hockey med familjen de senaste dagarna och det är ganska kul :) Så jag hoppas någon i Karlstad vill gå med mej och se en match innan säsongen är slut :) Kan ju inte bo i Karlstad och inte sett FBK spela, det känns lite fel.. ;)

Nu = Sleepytime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0