All I need is a time machine

Den här veckan började nya kursen och den verkar riktigt intressant! :-) Mycket böcker att läsa men jag känner att jag är med i tidsplaneringen än så länge. Ska läsa färdigt det som behövs imorgon och på måndag. Där emellan blir det feeeest! Imorgon kväll spelar självaste Oskar Linnros på Nöjes, wohoo! Som grädde på moset äger förfesten rum hos två av faddrarna och med resten av nollningsgruppen! Ska bli så kul att träffa alla härliga människor igen! :D
På lördag antar jag att jag inte gör så mycket innan Johanna kommer på besök på kvällen <3 ;-) Vi ska till Nöjes (återigen) och se Crashdiet (inte Körslaget som Erika trodde först xD) Innan det ska vi på en gammal klasskompis inflyttningsfest :-)
Kommer bli en toppenhelg tror jag!

Nu slår jag mej ner i soffan med en film, Ugly truth! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Körslaget?? XD Jag tror också på en toppenhelg! Jag har längtat som en tok sen vi bestämde att vi skulle gå ;D <3

2011-01-27 @ 23:31:20
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/
Postat av: Sussie

Det var ganska svårt att hitta bra klipp på Youtube, men det finns :) Jag kommer lätt över så kör vi lite Zuuuumba! ;P

2011-02-01 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0