Tiden går fort när man har roligt!

Tjolahopp!


Idag har jag varit duktig och dammsugit och skurat min lilla lägenhet. Det går rätt snabbt när jag väl bestämmer mig för att göra det! ;-)
Så har jag diskat och förberett mig inför examinationsseminariet imorgon. Det är sista grejen vi gör i kursen, sedan är det bara att vänta på betyg för att sen kunna lämna den här kursen bakom mig. En termin har nu gått. Första terminen på universitetet avklarad! Helt galet vad tiden går! :-)
Nästa vecka börjar vårterminen med en kurs som heter Lärande och kunskapsbildning. Så torsdag och fredag är tänkt att jag ska fixa böckerna som behövs och börja läsa.

Nu ska jag göra mig i ordning för att käka lunch med girlsen i stan! :D <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 21:13:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0