Tvåtusenelva

Tänkte jag ska berätta lite om nyårsafton innan jag går in på vad jag gjort idag ;) I fredags hade jag och flickorna finmiddag hos mig först, med trerätters baklängesmiddag, men en del vin och några supergoda drinkar. Sen åkte vi till en bygdegård ute på landet där mina kusiner och deras vänner hade fest. Det var mycket blandat folk, unga som gamla, dretfulla som nyktra. Ett bra slut på året tyckte jag iaf att det var :)
Dagen efter var en seeeg dag med mycket tv-tittande för min del. Har dragit på mig en förkylning oxå. Bra start på året :/ Men idag trotsade jag förkylningen och åkte skidor i Stenkällegårdens fina backar med familjen. Det var superbra väder, bara ett par minus, ingen blåst och solen var framme, men den var bakom berget så det var ljust och fint och fast man slapp få den i ögonen. (Y)

Nu Morden i Midsomer! Go kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0