Torsdagsutgång!

Igår firade jag med Sussie, Erika och Ulrika att vi klarat vår första termin på Karlstad Universitet! :-) Det känns riktigt bra. Vi var här innan och provade mina übersnygga shotglas för första gången. Nu vet jag var de ska stå för att inte välta när man fyller på... ;-) Vi drog till Ankan och träffade en tjej i vår klass plus en i nollningsgruppen. Annars var större delen av besökarna utbytesstudenter som i väntan på bussen hem skrek på alla att de skulle ha "AAAFTERPARTYY!" Vi följde inte med utan åkte efter ett besök på BK hem och sov. En toppenkväll förutom att DJ:n på Ankan var usel. Jag ville höra lite schlager men det enda svenska han spelade var "Gubben i lådan" som han förstörde totalt med sin remix. Inte okej!

Det känns som söndag idag. Men helgen är ju inte över än på länge! Dock så blir det en lugn sådan. Men nästa helg blir andra bullar! Längtar! :-D

Ha en härlig helg allesammans! :-)


Kommentarer
Postat av: Sussie

Microphone, phone. Du får inte glömma alla medelåldersmän som skrämde mig :( :P

2011-01-22 @ 10:33:22
Postat av: Ida

Tack för påminnelsen, din stackare! :-) Kan ju inte komma ihåg allt (A) ;-)

2011-01-22 @ 16:24:04
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0