Tandis!

Jag vaknade idag med värsta nästäppan.. Jag gillar inte att vara sjuk. Särskilt när jag inte orkar göra så mycket, eftersom jag när jag blir förkyld ofta får en känsla i kroppen som liknar feber (fast jag troligtvis inte har det) Då blir jag jätteslö och vill helst bara vila och sitta framför tv:n :P Men det gick inte hela dagen idag eftersom jag hade tid hos tandregleringen i Skövde på eftermiddagen. Jag skulle egentligen dit redan i höstas på slutkontroll men då var jag i Karlstad så nu fick de allt fixa en tid åt mej på jullovet, så att jag slipper åka dit mer ;) Jag har ju ingen tandställning kvar, bara en tråd bakom tänderna däruppe, som ska sitta i fem år efter eller vad det är. Men de tittade lite i munnen och sedan tog de bort en del av tråden. Så jag har tråd bakom framtänderna och de bredvid. Så nu ska jag dit igen om ett år.. Men det får väl funka! :P

Ikväll har jag bara slappat (och sovit) framför tvn, såg när Småkronorna till slut förlorade mot ryssarna efter straffar.. Trist men nu får vi hoppas på bronset istället! :)

Godnajti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0