Uppdatering!

En liten uppdatering om vad jag gör om dagarna här i Töret! VFU:n är igång för mig nu och jag trivs jättebra! :) Är på samma ställe som sist, och barnen välkomnade mig med kramar och leenden! :) Idag lärde jag dem leken som vi bara lekt på lärarutbildningen (!) en gång. ("Här kommer vi" kallar jag den, vet inte vad den heter :P) Som jag förväntat mig blev det lite rörigt men barnen förstod snabbt även om det går att finslipa, men både jag och min lärarutbildare märkte att det var en toppenbra lek som tränar mycket olika saker. Ett tips till er andra ute på VFU! ;)
En vecka av praktiken är avklarad och två kvar innan det blir tillbaka till skolbänken igen!

Annars har jag börjat träna på Friskis&Svettis i stan. Har sedan förra onsdagen testat på medelgympa, core, dansfuego (grymt kul!) och afrodans, och vissa pass är roligare och svettigare än andra! :P

Jag har även hunnit äta palt med släkten, kikat på hockey, åkt skridskor, firat farfar och lite till.  

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa ett par sidor i sista Twilight-boken innan jag återgår in i mardrömmarna som fullmånen (?) skapar... Inatt när jag vaknade av en dröm trodde jag att jag hade drömt hela natten när det i själva verket gått ca en halvtimma sen jag somnat! Hoppas jag slipper det inatt..

Natti!





Kommentarer
Postat av: Sussie

tack för tipset ;) håller på redan nu att fundera på vad jag ska hitta på med barnen. :P

2011-02-26 @ 16:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0