Skrivkramp?

Jag skriver, läser, skriver, läser och läser lite mer. Vi ska göra en rapport som ska vara klar efter VFU:n och som består av två delar. Jag har som mål att skriva klart den ena delen den här veckan som är inläsnings- och skrivtid för mig eftersom sportlovet äger rum här nu. Uppe i Värmland har de inte sportlov förrän vecka 9 tror jag, vilket betyder att de har läs- och skrivtid då. Jag har i alla fall skrivit och läst ett par timmar varje dag så jag känner att jag ligger hyfsat med i tidsplaneringen (Y) Nästa vecka börjar VFU:n för mig och det ska bli kul! :)

Igår var jag och hälsade på min kära bästis som komponerade en ny maträtt som blev delicious! Skulle oxå vilja vara så bra på att improvisera i köket som hon är! :)

Idag har jag varit på sedvanlig onsdagsfika hos farmor och i kväll ska jag träna på Friskis&Svettis med Johanna. Ska bli spännande att testa deras gympa och se om de håller samma mått som Kauif :D Har blivit förvarnad om att de har porrig stretch men bra musik... Ni får höra utvärdering i nästa inlägg! ;)

Nu ska jag återgå till skrivandet! Ha det gött! :)


Kommentarer
Postat av: Sussie

http://www.youtube.com/watch?v=7Hfn7EPM9CE

video när dom gör den sista videon ;)

2011-02-17 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0