In the club

Nu är jag tillbaka i Karlstad efter en helg hemma. I torsdags blev jag välkomnad hem med början till traditionellt temys hos Johanna, übertrevligt! :) <3 I fredags läste jag kurslitteratur och.. ja, vad gjorde jag..? På kvällen var jag jag iaf på 8+40årskalas för kusin och morbror ;) Vi spelade Donkey Kong på Wii, skitkul! Minns när jag och brorsan spelade Donkey Kong på Gameboy när vi var små, flashbacks! På lördagen läste jag mer om tråååkiga gamla filosofer, och tyckte efter att ha kommit igenom nästan hela boken att det inte gav någonting. Föreläsningen om den gav det som fastnat. På kvällen kom lite folk hem till oss som jag inte träffat på evigheter. Vi bjöd på smörgåstårta och stenkaka. Den ena famlijen hade med sin hund och oj, vad han lekte med Bella och Ladie! Det hade så roligt och tröttade ut varandra! Tjejerna tog sovmorgon idag för första gången på lääänge (vilket betyder att även jag fick sovmorgon :D )

Jag missade självklart inte min favorit Dannys uppträdande i Melodifestivalen igår och tänkte ge mina synpunkter på den. Wow, säger jag bara! :D Vilken show! Det var en riktig dansdänga till låt (jag kunde inte sitta still :P) samtidigt som dansen var grym, outfiten sjukt snygg, artisten med den rösten - wonderbaaart! :D Jag tror att det är något sånt som vi behöver skicka för att komma bra till i Eurovision, en låt som blir en radiohit i alla länder, med lätt refräng som fastnar, en snygg kille och en awesome scenshow! :D
Just nu kikar och lyssnar jag på låten tills ögon och öronen blöder, på Youtube, innan SVT får för sig att plocka bort klippet.. :)


Så snygg! :D

Snart ska jag ta mig bort till Studenternas hus för att dansa lite och vad passar då inte bättre än att tagga upp med en dansig låt som "In the club"...


Ha det najs! :)


Kommentarer
Postat av: Sussie

alltså den där jäkla snöööön, det var inte ens kul att åka buss til ica :P var inte plogat när man klev av bussen där nere så jag fick ett par ton snö i skorna :( :P

2011-02-10 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0